Eerste blik op Severance s2 onthuld, releasedatum nog een raadsel

Jun 10, 2024 6:49 PM

De fans van Severance kunnen eindelijk hun hart ophalen. Tijdens de WWDC 2024 heeft Apple TV+ een eerste blik gegeven op het tweede seizoen van Severance, maar helaas is er nog steeds geen releasedatum bekend. De korte clips onthullen dat Adam Scott's personage, Mark Scout, terugkeert naar Lumon. In een van de clips ziet men Mark verschillende werkoutfits dragen en door de gangen van het gebouw rennen. Een andere afbeelding toont Mark met welkomstballonnen. Het tweede seizoen van Severance zal ook nieuwe bekende namen bevatten zoals Gwendoline Christie, Bob Balaban, en meer, naast terugkerende acteurs zoals Patricia Arquette en John Turturro.

Waarom is er nog steeds geen releasedatum voor Severance seizoen 2?n

De vertraging in de releasedatum van Severance seizoen 2 komt mede door de schrijversstaking van vorig jaar, wat de productie beïnvloedde. Hoewel de productie in januari weer werd hervat, is er nog geen specifieke datum aangekondigd.

Severance, een populaire Apple TV+ serie, volgt het verhaal van werknemers bij Lumon Industries die een procedure ondergaan om hun werk- en privéherinneringen te scheiden. Dit leidt tot een fascinerende en soms grimmige verkenning van de balans tussen werk en persoonlijke identiteit. Seizoen 1 kreeg lovende recensies en het publiek wacht vol spanning op nieuwe onthullingen en plotwendingen in seizoen 2.