Eerste Kijk: Call of Duty: Black Ops 6 Zombies Trailer Onthuld

Aug 07, 2024 10:02 AM

Activision Blizzard heeft de eerste trailer vrijgegeven voor Call of Duty: Black Ops 6 Zombies, die enkele iconische personages introduceert zoals Grigori Weaver en Elizabeth Grey. De trailer onthult dat de personages worden bevrijd uit een gevangenis op Terminus Island net wanneer er een zombie-invasie plaatsvindt. Op 8 augustus zal er meer informatie worden gepresenteerd over deze modus. De Zombies-modus in Black Ops 6 zal verder gaan met het Dark Aether-verhaal en hint naar andere zombie-uitbraken, inclusief die in Liberty Falls, West Virginia. Call of Duty: Black Ops 6 verschijnt op 25 oktober en is de eerste titel die bij release beschikbaar is op Game Pass.

Welke personages zien we in de Zombies-modus van Call of Duty: Black Ops 6?

In de Zombies-modus van Call of Duty: Black Ops 6 maken spelers kennis met personages zoals Grigori Weaver, Mackenzie "Mac" Carver, Elizabeth Grey, Oskar Strauss en Stoney Maddox.

Call of Duty: Black Ops 6 is het nieuwste deel in de populaire first-person shooter franchise van Activision. De Black Ops-serie is beroemd om zijn spannende singleplayer-campagnes en coöperatieve multiplayer-modi. De Zombies-modus heeft door de jaren heen een grote schare fans opgebouwd dankzij de uitdagende gameplay en intrigerende verhaallijnen die vaak horror- en sciencefiction-elementen combineren. Deze nieuwe aflevering belooft een uitbreiding van het Dark Aether-universum, dat verschillende verhalen en personages samenbrengt in een strijd tegen de ondoden.