Eerste Trailer voor Agatha All Along Druipt van MCU Horror

Jul 08, 2024 5:08 PM

Agatha All Along introduceert eindelijk dit najaar nieuwe horror-elementen in het Marvel Cinematic Universe. De nieuwste Disney+ spinoff heeft zijn eerste trailer onthuld. Kathryn Hahn speelt Agatha Harkness, terwijl Aubrey Plaza een mysterieuze nieuwe vriend aankondigt. De show speelt zich af na de gebeurtenissen van WandaVision, waarbij Agatha worstelt met haar verlies van krachten en zich verdiept in duistere mysteries. Marvel heeft eerder horror-elementen verkend in projecten zoals Werewolf by Night en Doctor Strange in the MultiVerse of Madness, maar Agatha All Along lijkt een diepere duik te nemen in het genre.

Agatha All Along is een van de weinige Marvel-projecten van 2024 en zal op 18 september debuteren met twee afleveringen. Andere Marvel-projecten zoals Deadpool en Wolverine, die op 26 juli zullen uitkomen, en Disney+ spinoffs zoals Your Friendly Neighborhood Spider-Man en Eyes of Wakanda, zijn ook gepland voor later dit jaar. Dit maakt 2024 een spannend jaar voor MCU-fans die meer duistere en diverse verhalen willen zien.

Wat kunnen we verwachten van de horror-elementen in Agatha All Along?n

Agatha All Along belooft demonische en bezeten entiteiten te introduceren in het MCU, iets wat weinig is verkend in eerdere Marvel-projecten. Dit zal het MCU een frisse en donkere wending geven, waarbij Agatha Harkness centraal staat in mysterie en duisternis.

Agatha Harkness debuteerde in de MCU-serie WandaVision als de antagoniste die zich voordeed als een vriendelijke buurvrouw. Haar personage werd al snel een favoriet onder de fans, vooral dankzij het catchy nummer "Agatha All Along". WandaVision verkende de complexe relatie tussen Wanda Maximoff en Agatha Harkness, en hun magische gevechten en emotionele diepgang maakten van de show een hit. Met Agatha All Along wordt verwacht dat we dieper ingaan op haar verleden en toekomst binnen de MCU.