Eerste trailer voor Ryan Cooglers Sinners wekt angst op

Sep 24, 2024 3:48 PM

De eerste trailer van Ryan Coogler's horrorfilm Sinners is uitgebracht en belooft een spannende ervaring zonder al teveel details prijs te geven. De film volgt twee broers die terugkeren naar hun geboortestad om een nieuw leven te beginnen, maar ze ontdekken al snel dat ze worden verwelkomd door een duistere kracht. Gevestigd in het Jim Crow Zuid van de jaren '30, geeft de trailer een mystieke en angstaanjagende sfeer weer zonder expliciet te onthullen wat de dreiging precies is. Met een sterke cast, waaronder Michael B. Jordan en Hailee Steinfeld, lijkt Sinners een veelbelovende toevoeging te worden aan het horrorgenre. De film staat gepland voor release op 7 maart volgend jaar.

Wat is de releasedatum van Sinners?

Sinners zal op 7 maart 2025 in de bioscopen verschijnen.

Sinners markeert de eerste samenwerking tussen Ryan Coogler en Michael B. Jordan sinds Black Panther: Wakanda Forever, die vijf Academy Award-nominaties ontving. Coogler heeft een reputatie opgebouwd met krachtige verhalen en meeslepende personages, waardoor de verwachtingen voor Sinners hoog zijn. Fans van de horror- en thrillergenres kunnen uitkijken naar een film die niet alleen op spanning mikt, maar ook op een dieper, mysterieus verhaal.