Elden Ring dataminers ontdekken epische Shadow of the Erdtree geheimen

Jun 25, 2024 4:34 PM

In de eerste week na de release van Elden Ring: Shadow of the Erdtree zijn dataminers druk bezig geweest met het ontdekken van de geheimen van de DLC. Bekende dataminer en YouTuber Zullie the Witch heeft een video uitgebracht waaruit blijkt dat veel NPC's verrassend normale gezichten hebben onder hun harnassen, zoals Redmane Freyja en de Ancient Dragon Man. Onder de vijand, de Divine Beast Dancing Lion, schuilen twee humanoïde figuren die samenwerken tijdens gevechten. Dit onthult indrukwekkende animatie-details en onderstreept de toewijding van FromSoftware aan personageontwerp. De verborgen duo's en unieke gezichten maken Shadow of the Erdtree een nog boeiendere ervaring.

Wie zijn de meest uitdagende bazen in Elden Ring: Shadow of the Erdtree?

Enkele van de moeilijkste bazen in de Shadow of the Erdtree DLC zijn de Divine Beast Dancing Lion, die een combinatie van bliksem-, ijs- en fysieke aanvallen gebruikt, en de Hornsent, een unieke vijand met ongebruikelijke vaardigheden.

Elden Ring werd oorspronkelijk uitgebracht in februari 2022 en werd al snel een populair actie-RPG, ontwikkeld door FromSoftware en gepubliceerd door Bandai Namco Entertainment. Het staat bekend om zijn open wereld, diepe lore en uitdagende gameplay. Shadow of the Erdtree is een veelverwachte uitbreiding die nieuwe gebieden, vijanden en verhaallijnen toevoegt aan de basisgame, en blijft de bewondering van fans wereldwijd opeisen door de gedetailleerde wereld en personages. FromSoftware staat bekend om zijn minutieuze aandacht voor detail en creatieve vijandontwerpen, zoals blijkt uit eerdere titels als Dark Souls en Bloodborne.