Elden Ring Fans: Versla Mohg Nu of Mis de Shadow of the Erdtree DLC
Jun 11, 2024 11:09 AMMet de release van de langverwachte Elden Ring DLC Shadow of the Erdtree binnen twee weken, heeft uitgever Bandai Namco fans eraan herinnerd dat zij zich moeten haasten om zich voor te bereiden op de lancering door een van de optionele bazen uit het originele spel te verslaan. Elden Ring-directeur Hidetaka Miyazaki verklaarde dat spelers toegang krijgen tot de DLC-content wanneer ze Starscourge Radahn en vervolgens de optionele baas Mohg, Lord of Blood, hebben verslagen. De ingang tot de Shadow of the Erdtree DLC is de verschrompelde arm die hangt in het cocon in de Mohg, Lord of Blood gevechtsarena.
Op 11 juni her-tweette Bandai Namco een bericht van streamer Cohh Carnage, waarin hij benadrukte dat Steam-prestaties aangeven dat de meerderheid van de Elden Ring-spelers op Valve’s platform Mohg nog niet heeft verslagen. Ongeveer 62% van de spelers op PC en rond twee derde van de spelers op PlayStation en Xbox zullen de Shadow of the Erdtree DLC niet kunnen spelen, omdat zij Mohg nog niet hebben verslagen.
Voor degenen die nog voorbereiding nodig hebben, heeft IGN een gids om je klaar te maken voor de Shadow of Erdtree DLC.
Hoe kan ik toegang krijgen tot de Shadow of the Erdtree DLC in Elden Ring?Om toegang te krijgen tot de Shadow of the Erdtree DLC, moeten spelers eerst de bazen Starscourge Radahn en Mohg, Lord of Blood verslaan. De ingang tot de DLC bevindt zich bij de verschrompelde arm in de cocon in het gevechtsgebied van Mohg, Lord of Blood.
Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco, werd een direct succes na de release in februari 2022. Het spel staat bekend om zijn uitdagende moeilijkheidsgraad, open-wereld gameplay en diepe lore, gecreëerd in samenwerking met George R.R. Martin. De aankomende DLC, Shadow of the Erdtree, belooft nog meer inhoud te bieden voor fans die hunkeren naar nieuwe avonturen in de Lands Between.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans