
Elden Ring Nightreign Gelanceerd met Essentiële Balansaanpassingen
May 29, 2025 1:55 PMElden Ring Nightreign heeft een dag één patch ontvangen ter verbetering van de gameplay en stabiliteit op alle platformen voordat het morgen uitkomt. De belangrijkste wijzigingen zijn verbeterde bediening van speelbare personages, aanpassingen in de soundtrack, en balanscorrecties die het spel een beetje gemakkelijker lijken te maken voor solo-ervaringen. Hoewel vijanden nog steeds agressief zijn, lijkt hun gezondheid lager en zijn de statistieken van de speler verbeterd, waardoor spelers verder kunnen komen in het spel. Deze wijzigingen zijn vooral gericht op de parkourbeweging in het spel, wat nu soepeler gaat. Elden Ring Nightreign is een multiplayer spin-off van de populaire Souls-serie, en de release vindt plaats op PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S en PC. Crossplay tussen de platformen is niet beschikbaar.
Hoe verbeterd zijn de speelbare personages na de patch van Elden Ring Nightreign?De speelbare personages hebben nu een betere bediening, vooral als het gaat om parkourbewegingen, waardoor het gemakkelijker is om bijvoorbeeld aan de zijkant van kliffen te springen.
Elden Ring Nightreign is de nieuwste aanvulling in de Elden Ring franchise van FromSoftware, die wereldwijd meer dan 30 miljoen exemplaren heeft verkocht. Deze spin-off richt zich op multiplayer gameplay, waarbij spelers samen kunnen werken of concurreren in een fantastische wereld vol uitdagingen en vijanden. De game bouwt voort op de fundamenten van het origineel en biedt fans de kans om opnieuw betrokken te raken bij de rijk gedetailleerde wereld die FromSoftware heeft gecreëerd.

Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Day one patches are always a gamble, but it’s cool to see FromSoftware addressing movement and balance right out the gate—hopefully this means fewer rage-quits during parkour sections. Still, I’ll believe the solo-friendly claims when I’m not getting stomped by the first Nightlord boss.

Nice to see FromSoftware fine-tuning the experience without losing that signature Souls-like challenge—solo players might finally catch a break The parkour tweaks sound like a solid QoL upgrade, though I’m curious how much it’ll shift the PvP meta.