Er is een nieuwe patch uitgebracht voor The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, gericht op het verhelpen van verschillende problemen en het aanpassen van de moeilijkheidsgraad. Deze update, bekend als update 1.2, is eerst beschikbaar voor de Steam Beta-gebruikers. Spelers hebben nu de mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad verder aan te passen met opties als Novice, Apprentice, Adept, Journeyman, Expert en Master. De ontwikkelaars hopen dat de Journeyman-instelling een betere overgang zal bieden tussen Adept en Expert. Naast deze aanpassingen zijn er vele bugfixes doorgevoerd, waaronder het oplossen van problemen met verdwijnende kaartmarkeringen en NPC-animaties.
Wat zijn de belangrijkste wijzigingen in de update voor Oblivion Remastered?De update voor Oblivion Remastered verbetert de aanpasbaarheid van de moeilijkheidsgraad, lost verschillende bugs op zoals verdwijnende kaartmarkeringen en NPC's die niet meer correct bewegen, en verbetert de algehele prestaties van het spel.
The Elder Scrolls IV: Oblivion, oorspronkelijk uitgebracht in 2006, is een action-roleplaying game die zich afspeelt in een open wereld vol avontuur en magische elementen. De remaster brengt moderne graphics en verbeteringen aan de gameplay naar zowel nieuwe als oude spelers, waardoor het zo populair blijft, zelfs jaren na de eerste release. Bethesda blijft de game ondersteunen, waardoor het relevant blijft in het huidige landschap van videogames.
Reacties
Love that Bethesda’s still tweaking Oblivion like it’s a fine wine—adding that Journeyman difficulty is a chef’s kiss for players who want challenge without the pain. And finally, no more vanishing map markers means less time lost and more time stealing sweetrolls.
Nice to see Bethesda still polishing up Oblivion—those customizable difficulty settings sound perfect for players who want that sweet spot between walk in the park and rage-quit frustration. Also, fixing those NPC bugs means no more awkwardly staring at glitched-out characters mid-quest