Exobornes indrukwekkende exosuit shooter playtest: meld je nu aan
Jan 17, 2025 12:31 PMExoborne, de nieuwste exosuit extraction shooter van Sharkmob, staat op het punt om in februari een playtest te lanceren. Dit geeft spelers de kans om het spel voor het eerst te ervaren. Exoborne heeft al veel positieve aandacht gekregen tijdens eerdere vertoningen. Het spel draait om PvPvE-gevechten waarbij spelers in een competitieve omgeving moeten overleven, allemaal terwijl ze gebruik maken van de innovatieve Exo-Rigs die ze in staat stellen om gevaarlijke stunts uit te voeren. De test begint op 12 februari en loopt tot 17 februari op PC via Steam. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via de Steam-pagina van het spel.
Hoe kan ik me aanmelden voor de Exoborne playtest?Je kunt je aanmelden door de knop 'Request Access' op de Steam-pagina van Exoborne aan te klikken. Als je gekozen wordt, ontvang je een notificatie van Steam.
Exoborne is de nieuwste titel van Sharkmob, het team dat eerder Vampire: The Masquerade - Bloodhunt ontwikkelde. Dit spel faalde uiteindelijk, maar verzamelde toch een trouwe aanhang. Exoborne belooft een frisse gameplay-ervaring met een unieke mix van actie en strategie, waardoor het een interessante toevoeging is aan de shooter-genre.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
Exoborne sounds like it's bringing some fresh twists to the extraction shooter genre with its Exo-Rigs and dynamic weather mechanics—definitely a step up from the struggles of its predecessor. I'm all for innovative gameplay that keeps you on your toes, and I can't wait to see how players respond during the playtest
Exoborne sounds like a breath of fresh air in the extraction shooter scene, especially with its focus on that dynamic gameplay thanks to the Exo-Rigs. I'm really curious to see how the developers integrate player feedback, especially after learning from the ups and downs of Bloodhunt