Fallout: London negeert Epic Games Store Fallout 4 gebruikers

Jul 15, 2024 6:09 PM

Het aankomende en langverwachte Fallout: London-mod zal bij de lancering niet speelbaar zijn met Epic Games Store-exemplaren van Fallout 4. Spelers zullen hun versies van Fallout 4 moeten downgraden naar een eerdere update, ongeacht waar ze het hebben gekocht. Dit komt door incompatibiliteitsproblemen met de basisgame en de beperkingen van de Epic Games Store die geen ondersteuning biedt voor update-terugdraaiingen. Hoewel de mod idealiter uiteindelijk bruikbaar zal zijn met de huidige versies van Fallout 4, hebben spelers op Epic Games Store voorlopig pech omdat FOLON meer tijd nodig heeft om de mod compatibel te maken. Fallout: London werd oorspronkelijk op 23 april verwacht, maar door een grote update van Bethesda werd de lancering uitgesteld. Het is nog onduidelijk wanneer Fallout: London daadwerkelijk zal worden uitgebracht. Ondertussen blijft GOG de mod testen.

Kan ik Fallout: London spelen met mijn kopie van Fallout 4 gekocht via GOG?

Ja, spelers die Fallout 4 via GOG of Steam hebben gekocht, kunnen hun versies van de game downgraden om Fallout: London te spelen zodra de mod wordt uitgebracht.

Fallout-franchise is bekend om zijn post-apocalyptische setting en diepe verhaallijnen. Fallout: London belooft een spannend nieuw perspectief te bieden door spelers naar een verwoest Londen te brengen, vol nieuwe verhaallijnen, personages en omgevingen die trouw blijven aan de Fallout-traditie. Het project heeft al enkele bekende stemmen aangetrokken, waaronder voormalig UK Speaker of the House John Bercow en Baldur’s Gate 3-ster Neil Newbon, wat de verwachtingen voor deze mod nog hoger maakt.