Fans beweren Espositos rol in Captain America te weten

Jul 12, 2024 5:36 PM

Vandaag heeft Marvel Studios de eerste trailer van "Captain America: Brave New World" uitgebracht. We zagen Harrison Ford als Thaddeus "Thunderbolt" Ross (en Red Hulk), Danny Ramirez als Joaquin Torres / Falcon, Carl Lumbly als Isaiah Bradley en Anthony Mackie als de nieuwe Captain America. Interessanter nog, Giancarlo Esposito is ook te zien in de trailer, en fans speculeren dat hij de rol van George Washington (G.W.) Bridge speelt, een voormalig sluipschutter en agent voor SHIELD in de Marvel-strips. Het nieuws van Esposito's betrokkenheid bij de MCU kwam in mei naar buiten, maar zowel Marvel als Esposito zelf hebben informatie over zijn rol geheim gehouden. Met de aanstaande San Diego Comic-Con hopen we meer details te krijgen. Captain America: Brave New World verschijnt in de bioscoop op 14 februari 2025. Voor meer informatie over de personages in de film, bekijk onze uitleg over Red Hulk.

Welke rol speelt Giancarlo Esposito in Captain America: Brave New World?

Fans speculeren dat Giancarlo Esposito de rol van George Washington (G.W.) Bridge speelt, een voormalig sluipschutter en agent voor SHIELD.

Captain America: Brave New World is de nieuwste toevoeging aan de Marvel Cinematic Universe (MCU). De film pakt het verhaal op waar "The Falcon and The Winter Soldier" is geëindigd en introduceert nieuwe en terugkerende personages uit de Marvel-strips. Met de komst van Red Hulk en de mogelijke introductie van G.W. Bridge, belooft de film spannende nieuwe verhaallijnen en verrassingen voor fans van de MCU. Acteur Anthony Mackie, die de rol van Sam Wilson / Captain America speelt, zal wederom de mantel van de Super Soldier dragen.