De recent uitgebrachte patch 1.020 voor Final Fantasy 7 Rebirth brengt aanzienlijke verbeteringen aan de PlayStation 5-exclusieve titel. In de patch zijn aanpassingen doorgevoerd die de grafische kwaliteit, frame rate en de algehele stabiliteit van het spel verbeteren. Ook zijn er 'sharp' en 'soft' 60fps modi toegevoegd en is de besturing van enkele minigames aangepakt. Na eerdere feedback over de graphics in de Performance Mode, heeft ontwikkelaar Square Enix besloten om de belichting van de gezichten van personages in bepaalde delen van het spel te verbeteren, aangezien spelers hadden geklaagd over schaduwen die de gezichten er "eng" uit lieten zien. Daarnaast zijn er diverse bugs gefixt, waaronder tekstproblemen, foutjes in de speelbare karakters, problemen tijdens gevechten en hindernissen die de voortgang van missies konden belemmeren.
Wat zijn de specifieke verbeteringen die patch 1.020 doorvoert in Final Fantasy 7 Rebirth?
Specifieke verbeteringen in de patch zijn onder meer de toevoeging van een 'sharp' en 'soft' optie voor grafische output in Performance Mode, verbeteringen in grafische kwaliteit, gefixte karakters en tekstgedeelten, bijgewerkte besturing voor een vliegende sky chocobo en scherpschutters minigame, duidelijkere paden langs klimbare wijnstokken in de Mythril Mine, en een moeilijkheidsselectie op het aanpassingsscherm van de minigames Fort Condor en Gears and Gambits.
Final Fantasy 7 Rebirth is de tweede game in de Final Fantasy VII Remake project serie, waarin de klassieke RPG opnieuw wordt geïntroduceerd voor de huidige generatie spelconsoles. De serie heeft als doel het originele verhaal op te breken in een episodisch avontuur dat zowel het verhaal uitdiept als de gameplay moderniseert. Na de positieve ontvangst van het eerste deel, Final Fantasy 7 Remake, bouwt Rebirth hierop voort met nieuwe inhoud en technologische verbeteringen die het spel grafisch naar een nog hoger niveau tillen.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!