FLORENCE PUGH LOKT MET THUNDERBOLTS KOSTUUM IN BTS VIDEO

Mar 27, 2024 11:17 PM

Florence Pugh heeft via Instagram een eerste blik achter de schermen gegeven van haar nieuwe kostuum als Yelena Belova voor de aankomende Marvel film 'Thunderbolts', die gepland staat voor release in mei 2025. Het kostuum wijkt af van de voornamelijk witte outfit die we zagen in 'Black Widow', maar lijkt sterk op conceptkunst onthuld tijdens D23 in 2022. De actrice deelde een video op de filmset in Atlanta met een sneak peek van het kostuum en een vluchtige blik op de set zelf, waaronder een Thunderbolts logo en wat lijkt op een still uit de film met Yelena die een geweer richt.

De film 'Thunderbolts' wordt beschouwd als Marvel's antwoord op 'Suicide Squad' van DC en zal het verhaal vertellen van een groep MCU anti-helden onder leiding van Valentina Allegra de Fontaine, gespeeld door Julia Louis-Dreyfuss. Er zijn recent enkele wisselingen in de cast geweest, maar naast Pugh zullen sterren zoals David Harbour, Hannah John-Kamen, Wyatt Russell, Olga Kurylenko en Sebastian Stan te zien zijn. De film heeft enkele verschuivingen in de releasekalender meegemaakt, maar de huidige releasedatum is vastgesteld op 2 mei 2025.

Wat houdt het asterisk-symbool in de titel 'Marvel Studios' Thunderbolts*' in?

Het specifieke betekenis van de asterisk in de film titel 'Marvel Studios' Thunderbolts*' is momenteel onduidelijk. Het is opgemerkt in zowel Pugh's video als in Marvel's eigen communicatie over de film, wat suggereert dat het een opzettelijke toevoeging is, mogelijk wijzend op een specifiek thema of aspect van de film dat later zal worden onthuld.

'Thunderbolts' is een interessant project voor Marvel fans, aangezien het personages uit verschillende hoeken van het Marvel Cinematic Universe samenbrengt in één team. Het idee van een groep anti-helden die samenwerken is niet nieuw voor stripverhalen, maar het biedt wel een frisse en vaak meer moreel gecompliceerde kijk op superheldenverhalen. Het concept lijkt in de popcultuur vooral bekend te zijn geworden door DC's 'Suicide Squad', maar het heeft ook diepe wortels in Marvel's eigen stripverleden. Met een cast vol terugkerende karakters en spannende nieuwe toevoegingen, lijkt 'Thunderbolts' weer een nieuwe en interessante dynamiek aan het MCU toe te voegen.