Gamer Verslaat Elden Ring DLC Bazen op Level 1

Jun 27, 2024 9:09 AM

De Elden Ring DLC, Shadow of the Erdtree, is nog maar een week uit en spelers zoals LastDarkHope verslaan al de nieuwe content op level 1. Deze spelers gebruiken geen runen voor upgrades en geen smidstenen voor wapens, wat hun prestatie nog indrukwekkender maakt. Ondanks de moeilijkheidsgraad, die de Elden Ring-community uitdaagt, gebruiken sommigen Scadutree Fragments om hun schade te verminderen en te verhogen. LastDarkHope, echter, gebruikt slechts een handvol van deze fragmenten, wat hun prestatie extra opmerkelijk maakt.

n

LastDarkHope is nog steeds bezig met sommige van de ultra-moeilijke reguliere Elden Ring-bazen zoals Malenia, maar hun voortgang wordt nauwlettend gevolgd. Ondertussen heeft een andere content creator, GinoMachino, een video gepost waarin ze Rellana, een nieuwe baas, op level 1 verslaan zonder wapenverbeteringen of Scadutree Fragments, en zonder geraakt te worden. Dit soort prestaties laat zien hoe creatief en vasthoudend de Elden Ring-community is.

Hoe gebruik je Scadutree Fragments effectief in Elden Ring: Shadow of the Erdtree?n

Scadutree Fragments zijn cruciaal voor het overleven in de nieuwe Shadow of the Erdtree DLC. Deze fragmenten verhogen zowel schade-output als schade-negatie, wat essentieel is om de hoge moeilijkheidsgraad van de nieuwe content te compenseren. Het is aanbevolen om deze fragmenten te verzamelen en strategisch te gebruiken, vooral als je moeite hebt met bepaalde bazen.

Elden Ring, een geliefde titel van FromSoftware, staat bekend om zijn uitdagende gameplay en rijke lore. Sinds de lancering in februari 2022 heeft de game tal van prijzen gewonnen en een toegewijde spelersbasis opgebouwd. De Shadow of the Erdtree DLC breidt de wereld van de game verder uit en introduceert nieuwe bazen en gebieden om te verkennen, wat de aantrekkingskracht voor zowel nieuwe als terugkerende spelers versterkt.