GEEN CENSUUR: Stellar Blade Baas Onthult Ware Reden voor Kledingveranderingen

May 14, 2024 10:24 AM

Stellar Blade, een actie-avonturenspel ontwikkeld door SHIFT UP en uitgegeven door Sony Interactive Entertainment, heeft lof gevangen voor zijn gevechtssysteem, dat wordt beschouwd als een van de beste in recente jaren. Het zorgt voor een spannende ervaring in een postapocalyptische setting. Hoewel het spel enkele mindere gameplay-elementen en oppervlakkige personages heeft, wegen deze niet op tegen de energieke actie. De game staat gepland voor release op 26 april 2024.

Recentelijk heeft de CEO van Shift Up, Hyung-tae Kim, uitgelegd waarom er aanpassingen zijn gemaakt aan de outfits van het personage Eve, een discussiepunt dat veel aandacht kreeg op social media. De aanpassingen, die vooral zichtbaar zijn na een Day One-patch, waren niet bedoeld als censuur maar eerder als esthetische beslissingen. Kim benadrukte dat sommige outfits zijn aangepast om de kwaliteit te verbeteren, wat in sommige gevallen de erotiek vermindert en in andere versterkt. Het was belangrijk voor de ontwikkelaars om hun uiteindelijke visie voor het spel te presenteren, los van externe druk of misverstanden over censuur.

Hoe is het gevechtssysteem van Stellar Blade uniek?
nStellar Blade bewijst zich met een dynamisch, uitdagend en diepgeworteld gevechtssysteem dat de speler tot het uiterste drijft en zorgt voor een adrenalinestoot tijdens het spelen. Uit reviews blijkt dat de interactie met de spelwereld en vijanden tot de verbeelding spreekt, mede door de diversiteit in aanvalsopties en de strategische diepgang die de game biedt.

Aanvullend op dit nieuws is het vermeldenswaard dat Stellar Blade als een originele IP door SHIFT UP is ontwikkeld en het eerste consoleproject is van de studio, die bekend staat om het ontwikkelen van de populaire mobiele game Destiny Child. Met zijn focus op schitterende graphics en een postapocalyptisch verhaal weet Stellar Blade veel gamers te trekken die op zoek zijn naar nieuwe en frisse ervaringen binnen het actie-avontuur genre. Het spel is exclusief voor de PlayStation 5 en laat goed zien waartoe de nieuwe consolegeneratie in staat is op het gebied van grafische en gameplay-prestaties.