Quantcast
Geen rust voor de slechteriken: verbeteringen aan hinderlijke mechanismen
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Geen rust voor de slechteriken: verbeteringen aan hinderlijke mechanismen

Apr 22, 2024 9:28 AM

De action RPG No Rest for the Wicked van ontwikkelaar Moon Studios heeft al snel na de lancering in Early Access twee hotfixes ontvangen. Deze updates pakken enkele veelvoorkomende klachten aan: van verlaagde kosten voor uitrustingreparaties tot meer bronnen voor reparatiepoeder. Ook de stamina-kosten voor acties in de game zijn verminderd en de fall damage is aangepast, wat spelers een soepelere start moet geven. Naast deze aanpassingen zijn er ook verbeteringen doorgevoerd in de gameprestaties en kunnen gereedschappen nu ook aan crafting tafels gecreëerd worden.

Desondanks blijft feedback over prestatieproblemen en de front-end van de game, inclusief de beperkte grafische instellingen en keybinding-opties, aandachtspunten voor Moon Studios. Zij hebben aangegeven dat verbeteringen onderweg zijn. De Early Access fase van No Rest for the Wicked wordt door fans met gemengde reacties ontvangen maar de snelle updates van Moon Studios bieden hoop voor de verdere ontwikkeling van het spel.

Wat zijn de verbeteringen die Moon Studios heeft doorgevoerd in de hotfixes voor No Rest for the Wicked?

Moon Studios heeft onder andere de durability damage verlaagd, kosten voor reparaties gereduceerd, reparatiepoeder beter beschikbaar gemaakt, stamina-kosten voor acties verminderd, en valschade aangepast. Verder zijn de prestaties van het spel verbeterd, de duurzaamheid van tools verhoogd, voedselkosten aangepast en is de mogelijkheid toegevoegd om gereedschappen te maken aan crafting tafels.

No Rest for the Wicked is een recent gelanceerde game die valt onder het action RPG-genre en speelt zich af in een fantasierijke wereld. Ontwikkeld door Moon Studios, bekend van de veelgeprezen Ori serie, en uitgegeven door Private Division. De game combineert hack-and-slash gameplay met survival elementen en crafting en is daarmee gericht op liefhebbers van games zoals Dark Souls en The Witcher. Omdat het spel zich momenteel in Early Access bevindt, wordt er veel feedback van spelers verzameld om de game-ervaring verder te optimaliseren voor de officiële release.



Jordan Keats avatar
Geschreven door:

Jordan Keats

Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.

Lees meer artikelen van: Jordan Keats

Volg ons


Login or register to join the conversation
Stimpy Stimpy commented on: 2024-04-22 09:54:03
Moon Studios seems to be taking player feedback seriously with the swift release of two hotfixes for No Rest for the Wicked. While the game has seen significant improvements in gameplay mechanics and balance, addressing performance issues and the lack of frontend customization options remains a priority for the studio based on player feedback. Exciting to see a developer actively engaging with the community to enhance the overall gaming experience. Great to see Moon Studios proactively addressing the main concerns from players.
Miss Peachy Miss Peachy commented on: 2024-04-22 09:42:03
It's great to see Moon Studios swiftly addressing player feedback with hotfixes for No Rest for the Wicked. While they've made significant improvements, players are still hoping for smoother performance across different game areas, as well as the addition of detailed frontend customization options for graphics settings and keybindings. It's promising to see a developer actively engaging with the community to enhance the game during Early Access.
Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-04-22 09:36:04
Moon Studios is really showing their dedication to improving No Rest for the Wicked with these hotfixes. It's great to see them addressing player criticisms and making the survival elements more balanced. Despite these improvements, it's clear that performance issues and the lack of frontend customization options are still key areas that need attention.
Bekijk meer artikelen