Geen rust voor de slechteriken: waarom we nog wachten met het aanbevelen van Warum.

Apr 20, 2024 6:37 AM

Is No Rest for the Wicked al de moeite waard om te kopen tijdens de Early Access?

Op dit moment raden we de aanschaf van No Rest for the Wicked af. De game heeft momenteel veel technische problemen die de spelervaring negatief beïnvloeden. Hoewel de ontwikkelaars Moon Studios bekend staan om de kwaliteit van de Ori-serie, is deze game nog niet op dat niveau. Onze aanbeveling is om te wachten op verdere updates en verbeteringen.

Met No Rest for the Wicked betreden de ontwikkelaars Moon Studios een nieuw genre dat elementen van zowel Diablo als Dark Souls combineert. Hoewel het spelconcept veelbelovend lijkt, kampt de huidige Early Access-versie van het spel met flinke problemen met de prestaties en speldynamiek. Van klachten over een hoge moeilijkheidsgraad en verminderde framerate tijdens belangrijke momenten tot kritiek op de karaktermanoeuvreerbaarheid – spelers lopen over van feedback. De visuele stijl en het potentieel van de gevechtssystemen zijn veelbelovend, maar Moon Studios zal nog een aantal significante aanpassingen moeten doen voordat het een aanbevolen titel wordt. Liefhebbers van de genre-combinatie kunnen maar beter wachten op de rijpere fasen van deze game om een betere speelervaring te garanderen.

Extra achtergrondinformatie: Moon Studios heeft met de Ori-reeks hun vaardigheden in het creëren van prachtig ontworpen en nauwkeurig afgestemde games al bewezen. Ori and the Blind Forest en Ori and the Will of the Wisps worden geloofd om hun meeslepende werelden en vloeiende gameplay. Dat ze nu hun vleugels uitslaan naar een nieuw genre, getuigt van ambities om hun repertoire uit te breiden. Hoewel de vroege stadia van No Rest for the Wicked enkele alarmbellen doen rinkelen, is er een kans dat, net als bij Ori, dit spel zich zal ontwikkelen tot een ervaring die spelers niet willen missen.