Gelekte SpongeBob Audio Zal Je Verbazen

Gelekte SpongeBob Audio Zal Je Verbazen

Jul 03, 2024 7:43 PM

Recentelijk is er zeldzame ruwe audio van een klassieke aflevering van SpongeBob SquarePants opgedoken, waarin SpongeBob flink vloekt. Deze audio komt uit aflevering 33a, 'Shanghaied', en bevat talloze grappige bloopers en gesprekken tussen de opnames. De originele audio bevat ook enkele rijen die in de uiteindelijke aflevering zijn veranderd, zoals SpongeBob die "De lucht kreeg een baby!" roept, en Patrick's reactie dat hun outfits niet uitdagend genoeg waren, die niet werd uitgezonden. Acteurs zoals Tom Kenny (SpongeBob), Bill Fagerbakke (Patrick) en anderen maken grapjes tussen de opnames door, wat het een genot maakt om te beluisteren voor fans van de show. De audio is helaas al verwijderd van Archive.org, dus geniet ervan zolang het nog beschikbaar is.

Waarom is de audio van SpongeBob met vloeken verwijderd van Archive.org?

De ruwe audio bevat grove taal en ongepaste grappen die niet geschikt zijn voor het oorspronkelijke kindvriendelijke publiek van SpongeBob SquarePants, wat waarschijnlijk de reden is voor de verwijdering.

SpongeBob SquarePants is een populaire animatieserie die voor het eerst werd uitgezonden in 1999. De show draait om de avonturen van SpongeBob en zijn vrienden in het onderwaterstadje Bikinibroek. 'Shanghaied' is een memorabele aflevering, deels omdat het publiek kon stemmen op verschillende eindes. De show, gecreëerd door Stephen Hillenburg, heeft wereldwijd een enorme aanhang en blijft nieuwe generaties trekken. Momenteel zit SpongeBob SquarePants in seizoen 14 en is al vernieuwd voor een 15e seizoen.