George R.R. Martin onthult wat er misging met House of the Dragon

Aug 30, 2024 2:41 PM

George R.R. Martin, de auteur van de Song of Ice and Fire boeken, staat op het punt om te bespreken wat er allemaal mis is gegaan met House of the Dragon. Hij heeft recentelijk een blogpost gedeeld waarin hij zijn terugkeer van een reis meldt en aangeeft dat hij nog veel te schrijven heeft over zijn gedachten over seizoen 2 van de serie. Martin geeft aan dat hij niet uitkijkt naar deze posts, wat duidt op zijn onvrede over de ontwikkeling van het verhaal. Ondanks enkele indrukwekkende elementen en episode, heeft IGN seizoen 2 beoordeeld met een 7/10, waarbij ze opmerken dat de traagheid van het verhaal een grote hinderpaal vormt.

Wat zijn de zorgen van George R.R. Martin over House of the Dragon?

George R.R. Martin lijkt bezorgd te zijn over meerdere aspecten van House of the Dragon, waaronder fouten in de opmaak en verhaallijnen, en heeft aangegeven dat hij binnenkort zal ingaan op "alles wat er verkeerd is gegaan".

House of the Dragon is het vervolg op de immens populaire serie Game of Thrones en speelt zich enkele honderden jaren voor de gebeurtenissen van de oorspronkelijke serie af. Het richt zich op de Targaryens en de interne conflicten binnen hun koninkrijk, wat leidt tot de Targaryen burgeroorlog, ook wel bekend als de Dans van de Draken. Het eerste seizoen van de serie werd goed ontvangen, maar Martin's aanhoudende kritiek op inconsistenties roept vragen op over de richting waarin de show zich beweegt.