Giancarlo Esposito: Fans Kunnen Zijn Geheime MCU Rol Niet Voorspellen

May 28, 2024 3:30 PM

Giancarlo Esposito heeft onthuld dat fans nooit zijn mysterieuze MCU-rol zullen raden, maar zijn personage zal in de toekomst wel een eigen tv-serie krijgen. Tijdens Phoenix Fan Fusion deelde Esposito enkele hints over zijn MCU-debuut. Bekend van zijn rollen als Gustavo Fring en Moff Gideon, verklaarde hij dat zijn Marvel-personage flink wat schermtijd zal krijgen en uiteindelijk in zijn eigen serie zal verschijnen. Speculaties over zijn rol zijn volop aanwezig sinds hij aankondigde dat zijn karakter sneller dan verwacht zal verschijnen, maar hij heeft duidelijk gemaakt dat het niet de Professor X-rol zal zijn die hij eerder interesse toonde.

Welke rol kan Giancarlo Esposito spelen in de MCU als het niet Professor X is?

Hoewel het nog onduidelijk is welke rol hij precies zal vertolken, hebben fans verschillende theorieën. Aangezien Professor X van de lijst is geschrapt, zijn er nog tal van andere potentiële personages binnen het Marvel-universum die hij zou kunnen spelen. Zijn ervaring met het spelen van complexe, vaak slechterik-achtige karakters, zou kunnen wijzen op een interessante nieuwe schurk in de MCU.

Esposito maakte zijn naam met indrukwekkende vertolkingen in series als "Breaking Bad" en "The Mandalorian". Zijn aankomende rol in de Marvel Cinematic Universe wordt dan ook met veel enthousiasme verwacht. De MCU blijft zich uitbreiden met aanstaande films zoals "Deadpool & Wolverine" en toekomstige projecten zoals "The Fantastic Four" en "Thunderbolts". Fans speculeren al volop over wat zijn unieke bijdrage aan dit universum zal zijn.