De ontwikkelaar van Wuchang: Fallen Feathers heeft problemen met de prestaties van het spel erkend en belooft snel een patch te leveren. Het spel, een soulslike van het Chinese studio Leenzee en uitgever 505 Games, is recent uitgebracht en heeft een flinke gelijktijdige spelersaantal op Steam, wat andere titels in het genre overtreft. Echter, de recensies zijn overwegend negatief vanwege prestatieproblemen die voortkomen uit het gebruik van Unreal Engine 5. De studio heeft verklaard dat ze werken aan optimalisatie en een FAQ hebben gelinkt om spelers te helpen met problemen. Ze zijn zich ook bewust van prijsproblemen en zorgen voor correctie. Verstoorde beloningen voor pre-orders zullen ook in de aankomende patch worden opgelost.

Wat zijn de belangrijkste prestatieproblemen in Wuchang: Fallen Feathers?

De belangrijkste prestatieproblemen omvatten slechte optimalisatie met Unreal Engine 5, fouten in het verdelen van pre-order beloningen en abnormale prijzen in sommige regio's. Dit heeft geleid tot een overwegend negatieve feedback van spelers.

Wuchang: Fallen Feathers is een actie-avontuur game die spelers meeneemt in een duistere fantasiewereld geïnspireerd door de Chinese mythologie. Het spel biedt een unieke kijk op het death-mechanisme in het soulslike genre, met vernieuwende gameplay-elementen die dienen als een frisse twist. De verwachtingen waren hoog, vooral gezien de populariteit van soulslike games, maar de recente technische problemen hebben het negatieve reactie bij de spelers gevoed.