Grote Bazen in Elden Ring DLC Binnen Enkele Dagen Door Streamer Verslagen

Jun 26, 2024 11:00 AM

Elden Ring Shadow of the Erdtree heeft onlangs een balansupdate gekregen om de moeilijkheidsgraad in de vroege stadia te verlagen, maar dat heeft sommige doorgewinterde spelers er niet van weerhouden om door het spel te razen. Een streamer genaamd Bushy heeft zelfs geprobeerd om verschillende eindbazen in de nieuwe DLC met slechts één klap te verslaan. Hij begon zijn run met een geloof-gerichte build op level 150 en heeft na veel trial-and-error al een aantal grote eindbazen zoals Commander Gaius en de Divine Beast Dancing Lion met één slag verslagen. Het is een indrukwekkende prestatie, vooral omdat Bushy ook veel zelfopgelegde bloedverlies onderging om zijn aanvallen te versterken.

Hoe kan ik mijn eigen build optimaliseren voor het één-schot-doden van eindbazen in Elden Ring Shadow of the Erdtree?n

Om je build te optimaliseren voor het één-schot-doden van eindbazen in Elden Ring Shadow of the Erdtree, is het cruciaal om te focussen op een specifieke strategie en je apparatuur en statistieken daarop af te stemmen. Bushy gebruikte bijvoorbeeld een geloof-gerichte build om zijn aanvallen te versterken. Zorg ervoor dat je de juiste spreuken, wapens en versterkingen kiest die hoge schadeoutput mogelijk maken. Het kan ook nuttig zijn om tijdelijke buffs en runen te gebruiken die je kracht verhogen tijdens gevechten. Test je build regelmatig en maak aanpassingen op basis van wat wel en niet werkt.

Voor degenen die nog niet bekend zijn met Elden Ring, het spel is ontwikkelddoor FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco Entertainment. Elden Ring biedt spelers een meeslepende open wereld vol complexe vijanden en uitdagende eindbazen, met een diepe verhaallijn geschreven door George R. R. Martin in samenwerking met Hidetaka Miyazaki. Shadow of the Erdtree is de nieuwste DLC die nog meer content en uitdagingen toevoegt aan deze epische avonturenwereld.