Call of Duty: Black Ops 7 staat op het punt om zijn Early Access Beta te lanceren, waarbij belangrijke multiplayer aanpassingen worden aangekondigd. Treyarch deelt dat ze samenwerken met de community om de eerste problemen in de beta aan te pakken en de spelervaring te verbeteren. Een belangrijke wijziging in de Open Moshpit playlist is dat de vaardigheden van spelers minder zwaar wegen bij het matchen, wat leidt tot meer variƫteit in de wedstrijden. Er worden ook aanpassingen gedaan aan populaire wapens, zoals de Dravec 45 en M8A1, om de balans te verbeteren. Bovendien zal herladen tijdens muursprongen standaard zijn bij de lancering. Deze beta biedt gamers de kans om een eerste blik te werpen op de nieuwste toevoegingen in de Black Ops-serie, met de volledige lancering gepland voor 14 november.
Wat zijn de belangrijkste wijzigingen in Call of Duty: Black Ops 7 tijdens de beta?De belangrijkste wijzigingen in de Call of Duty: Black Ops 7 beta omvatten minder stringent skill-based matchmaking in de Open Moshpit playlist, aanpassingen aan populaire wapens om de balans te verbeteren en de mogelijkheid om te herladen tijdens muursprongen, wat standaard zal zijn bij de lancering.
Call of Duty: Black Ops 7 is de nieuwste editie in de populaire Call of Duty-serie, bekend om zijn intense multiplayer-ervaring en historische en moderne oorlogsvoering. Deze editie blaast nieuw leven in de franchise door innovatieve gameplay-mechanica en een verbeterde multiplayer omgeving aan te bieden. Met de lancering op 14 november heeft de community grote verwachtingen voor de nieuwe speelstijlen en features.
Reacties
Always refreshing to see beta adjustments that actually address core gameplay flow rather than just slapping on new cosmetics. Still crossing my fingers they sort out the cheating situation before launch - nothing kills a multiplayer vibe faster than unfair matches.
Nice to see Treyarch actually listening to player feedback this time around, though I'll believe the anti-cheat improvements when I see them in action. The TTK tweaks sound promising, but balancing CoD weapons always feels like trying to solve a Rubik's cube blindfolded.