Heeft Fallout Net Mr. House Bevestigd in Seizoen 2 Fans Reageren

Jun 25, 2024 10:32 AM

Deze week bevestigden de showrunners van Prime Video's Fallout TV-serie dat Robert House "betrokken zal zijn" in seizoen 2, waarmee de verschijning van een belangrijk Fallout New Vegas personage na een pre-oorlog cameo in seizoen 1 wordt vastgelegd. Aangezien de Fallout TV-serie zich afspeelt na alle Fallout-games en als canon wordt beschouwd, heeft de bevestiging van Mr. House in seizoen 2 allerlei fan-theorieën aangewakkerd over hoe hij zijn live-action verschijning zal maken en wat dit betekent voor Obsidian's geliefde New Vegas zelf.

In Fallout: New Vegas verschijnt Robert House als Mr. House. Hij regeert over New Vegas als een brein dat is aangesloten op een supercomputer die zijn bestaan heeft verlengd van het pre-oorlog tijdperk tot honderden jaren in het post-oorlog tijdperk. Seizoen 1 eindigt met een "Power Armor-gedaagde" Overseer Hank die richting New Vegas marcheert, met The Ghoul en Lucy MacLean op zijn hielen. Veel van seizoen 2 lijkt zich af te spelen in New Vegas en behandelt de samenkomst van de hoofdpersonages daar.

Als Mr. House inderdaad in seizoen 2 verschijnt in een post-apocalyptische setting, dan is hij waarschijnlijk na de gebeurtenissen van New Vegas nog in leven. Dit zou betekenen dat de New Vegas-eindiging waarin Mr. House's Securitron-leger de Hoover Dam en de Strip overneemt, wordt beschouwd als canon. Volgens deze eindiging blijft Mr. House New Vegas beheren onder een despoot. “De straten waren ordelijk, efficiënt, koud,” vertelt het einde. “New Vegas bleef de enige plek in de woestenij waar fortuinen werden gewonnen en verloren in een oogwenk.”

Hoe past Mr. House in de wereld van Fallout TV-serie?n

Mr. House is een cruciale figuur in Fallout: New Vegas, waar hij New Vegas regeert met zijn krachtige Securitron-leger. Zijn overleving en betrokkenheid in de TV-serie, ondanks het post-apocalyptische decor, zorgt ervoor dat zijn invloed op de verhaallijn aanzienlijk zal zijn. Dit kan belangrijke gevolgen hebben voor de hoofdpersonen die New Vegas betreden in seizoen 2.

Fallout: New Vegas werd ontwikkeld door Obsidian Entertainment en uitgebracht in 2010. Het spel wordt geprezen om zijn diepgaande verhaallijn, boeiende personages, en de verschillende mogelijke eindes. Het speelt zich af in een post-apocalyptische futuro die draait om de stad New Vegas en de rivaliteit tussen verschillende facties die de controle over de Mojave-woestijn willen overnemen. De serie Fallout is geliefd bij fans vanwege zijn rijke lore en wereldopbouw, en de verschijning van Mr. House in de TV-show is een opwindende ontwikkeling voor de fans.