HELIVERS 2 SPELERS BEVRIJDEN TIEN KWAN, HET ONTGRENZEN VAN WAARDEVOLLE MECHS

Mar 08, 2024 4:14 PM

Spelers van Helldivers 2 hebben een grote prestatie geleverd door de planeet Tien Kwan te bevrijden, waarmee ze de langverwachte mechs in het spel hebben ontgrendeld. Na een aankondiging dat spelers deze strijdkrachten moesten vrijspelen om ze te kunnen gebruiken in de interstellaire oorlog, is dat nu gelukt. Met deze mechs, die als waardevolle back-up dienen, vooral nadat sommige wapens controversieel iets zwakker zijn geworden, kunnen spelers hopelijk het verschil maken in hun strijd om de melkweg. Deze overwinning werd gevierd in een tweet van Arrowhead, waar zij de vastberadenheid van de Helldivers prezen. Er wordt verwacht dat de game een update zal ontvangen waarbij de mechs volledig beschikbaar zullen zijn, na het eerder verrassen van spelers met exosuits die willekeurig op de planeet te vinden waren.

Wanneer komen de mechs beschikbaar in Helldivers 2?

De mechs worden naar verwachting volledig beschikbaar gemaakt in een komende update van Helldivers 2, nadat spelers de planeet Tien Kwan hebben bevrijd.

Helldivers 2 is een strategische shooter die bekend staat om zijn intense multiplayer co-op gameplay. Het spel ontwikkeld door Arrowhead Game Studios bouwt voort op het voorouderlijke succes van het eerste Helldivers-spel. De game heeft een unieke twist in het shooter-genre door spelers in een sci-fi setting tegen allerlei buitenaardse bedreigingen te zetten en zet een flinke nadruk op teamwerk en tactiek. Met een constante stroom van updates en community-gerichte ontwikkelingen blijft Helldivers 2 populair onder fans van het genre.

Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-03-08 16:24:03
Hey, exciting news for Helldivers 2 players The liberation of Tien Kwan unlocks some sweet new mech gameplay, adding another layer of strategy and firepower to the interstellar mayhem. Time to gear up and join the 'mechapocalypse' festivities