Helldivers 2 spelers verliezen supercredits, ontwikkelaars zwijgen

Feb 25, 2024 12:03 PM

Helldivers 2 Super Credits Probleem

Spelers van Helldivers 2 ervaren momenteel problemen met hun zogenaamde 'super credits'. Deze credits, die met echt geld gekocht kunnen worden, verdwijnen plotseling uit de accounts van gebruikers. Er zijn meldingen van dit probleem op zowel de PlayStation 5 als op de PC. Het probleem is nog niet aangepakt door ontwikkelaar Arrowhead Game Studios en tot op heden heeft de studio nog niet gereageerd op de bug. Spelers die contact opnamen met de PlayStation-ondersteuningsdienst konden in sommige gevallen wel hun geld terugkrijgen. Het advies aan de spelers is om geen super credits aan te schaffen totdat het probleem is opgelost.

Wat kan ik doen als mijn Helldivers 2 super credits verdwijnen?

Als je super credits in Helldivers 2 zijn verdwenen, is het aan te raden om direct contact op te nemen met de klantenservice van PlayStation voor een mogelijke terugbetaling. Tevens is het verstandig om geen nieuwe super credits te kopen totdat de ontwikkelaar het probleem heeft opgelost.

Helldivers 2 is de opvolger van het populaire Helldivers, een game die bekend staat om zijn chaotische co-op shooter gameplay en satirische benadering van militaire propaganda. De game is gericht op teamwork en strategie, waarbij spelers samenwerken om vijandelijke aliens te verslaan. Helldivers 2 bouwt voort op deze basis met nieuwe content en features, maar helaas ervaren spelers op dit moment problemen met de game-economie door de verdwijnende super credits.

Miss Peachy Miss Peachy commented on: 2024-02-25 12:12:02
It's frustrating to hear about the disappearing super credits issue in Helldivers 2. With the bug affecting players across platforms, it's a good call to hold off on purchasing super credits until Arrowhead Game Studios has resolved the issue and provided a solid fix. Hopefully, they can address this soon to ensure an enjoyable experience for all players.