Helldivers 2 Verhoogt de Hitte: Ontwikkelaars Beloven Oplossingen

Apr 15, 2024 2:52 PM

Helldivers 2, de spannende coöperatieve shooter ontwikkeld door Arrowhead Studios en uitgegeven door PlayStation Studios, kampt met een probleem na de laatste update: de schade door vuur is significant toegenomen, waardoor spelers te snel het loodje leggen. Dit heeft gezorgd voor frustratie onder de fans, aangezien het soms lastig is om het vege lijf te redden met een genezende injectie, vooral wanneer de vijanden en vuurtornado's genadeloos zijn. Community Manager Thomas "Twinbeard" Petersson van Arrowhead heeft in de officiële Helldivers-Discord aangegeven dat men zich bewust is van de klachten en dat er aanpassingen aan het vuurschade-systeem zullen komen, wat inhoudt dat er naar de schade per seconde (DPS) en schade over tijd (DOT) gekeken wordt. Deze veranderingen zullen echter tijd in beslag nemen, aangezien het proces complex is. Fans zullen dus nog even geduld moeten hebben voordat deze aanpassing wordt doorgevoerd.

Wat zijn de grootste problemen die spelers ervaren met de nieuwe update van Helldivers 2?

Spelers ervaren voornamelijk problemen met de toegenomen vuurschade, die ervoor zorgt dat hun personages sneller sterven dan voorheen. Dit probleem is vooral frustrerend wanneer ze geconfronteerd worden met sterke vijanden en vuurtornado's die hen nauwelijks ruimte geven om te overleven.

Helldivers 2 is het vervolg op Helldivers, een top-down shooter die voor het eerst uitkwam in 2015. Het spel ontvangt veel lof voor zijn coöperatieve gameplay en uitdagende scenario's. Dit vervolg belooft dat en meer, met nieuwe wapens, vijanden en werelden om te ontdekken, terwijl het de kernmechanieken behoudt die het eerste spel zo succesvol maakten.