Het DC-universum van James Gunn begint in dec 2024 met Creature Commandos

Jun 13, 2024 2:20 PM

James Gunn heeft bevestigd dat "Creature Commandos," het eerste project in het nieuwe DC Universe (DCU), in december zal debuteren op Max. Samen met Peter Safran leidt Gunn het nieuwe DCU. Creature Commandos, een serie van zeven afleveringen, toont een team van bovennatuurlijke wezens zoals een vampier, weerwolf en gorgon, allemaal onder leiding van Suicide Squad's Amanda Waller. De stemmencast bestaat uit onder andere Frank Grillo, David Harbour en Anya Chalotra. Deze animatieserie markeert de start van "Chapter One: Gods and Monsters." De volgende grote film in dit hoofdstuk is een Superman-film gepland voor juli 2025.

Wat zijn Creature Commandos en waar gaat de serie over?

Creature Commandos is een animatieserie waarin Amanda Waller een black-ops team samenstelt uit monsterlijke gevangenen, waaronder vampieren, weerwolven en gorgonen, om risicovolle missies uit te voeren.

James Gunn, bekend om zijn werk aan Marvel's Guardians of the Galaxy, heeft de taak op zich genomen om het nieuwe DC Universe opnieuw vorm te geven. Creature Commandos, een minder bekend maar intrigerend DC project, past goed bij Gunns unieke en vaak humoristische stijl. Deze serie is onderdeel van een grotere visie die ook een nieuwe Superman-film zal omvatten, waardoor fans veel spannende content te wachten staat.