Het iconische Home Alone huis nu te koop

May 27, 2024 10:52 AM

Het iconische huis uit de kerstklassieker "Home Alone" staat nu te koop voor een indrukwekkende $5,25 miljoen. Gelegen in Winnetka, Illinois, behoudt de voorkant van het huis nog steeds het iconische uiterlijk dat het had in de film uit 1990. Binnen heeft het huis echter een renovatie ondergaan in 2018, waardoor het interieur er anders uitziet. Naast de vijf slaapkamers en drie badkamers, beschikt het huis nu over een privébioscoop en een basketbalveld van NBA-niveau. Fans hoeven echter geen vallen of waterschade door de Wet Bandits te verwachten. Hoewel dit huis tot een andere categorie behoort, wordt het bezoeken van huizen uit films en tv-shows steeds populairder dankzij websites zoals Airbnb. In mei 2024 onthulde het bedrijf een nieuwe lijn van Icon-huizen, waaronder het X-Men '97 herenhuis en het huis uit "Up".

Is het interieur van het Home Alone-huis hetzelfde als in de film?n

Nee, het interieur van het Home Alone-huis is gerenoveerd in 2018 en ziet er anders uit dan in de film.

"Home Alone" is een klassieke kerstfilm uit 1990, geregisseerd door Chris Columbus en met Macaulay Culkin in de hoofdrol. De film vertelt het verhaal van Kevin McCallister, een jongen die per ongeluk thuis wordt gelaten terwijl zijn familie op vakantie gaat. Hij moet zich verdedigen tegen twee onhandige inbrekers, wat resulteert in een reeks humoristische en creatieve vallen. Deze film heeft vele generaties vermaakt en blijft een geliefde klassieker tijdens de feestdagen.