Het laatste hoofdstuk van My Hero Academia nu beschikbaar

Aug 05, 2024 11:32 AM

Het laatste hoofdstuk van My Hero Academia is nu beschikbaar om te lezen. Na tien jaar komt Deku's reis tot een einde met de release van Hoofdstuk 430. Deku is erin geslaagd om de grootste held van de samenleving te worden en de grote oorlog is eindelijk voorbij. Dit markeert een belangrijke verschuiving in de manga-industrie, aangezien My Hero Academia een van de grootste manga's in Weekly Shonen Jump is. Volgens auteur Kohei Horikoshi komen er in de toekomst nieuwe projecten voor de serie, dus fans kunnen meer verwachten van hun favoriete MHA-personages, ondanks het einde van de serie. Hoofdstuk 430 is digitaal beschikbaar op Viz's website, met de papieren versie die volgend jaar uitkomt. Hoewel de manga eindigt, blijft de anime doorgaan. Seizoen 7 is momenteel aan het uitzenden met nog negen afleveringen te gaan. Het wordt geschat dat er na seizoen 7 nog ongeveer 40 hoofdstukken te dekken zijn, wat betekent dat we waarschijnlijk volgend jaar seizoen 8 zullen zien. Daarnaast blijven er elke paar jaar nieuwe films uitkomen. Nu de serie is afgelopen, is dit het perfecte moment om de officiële My Hero Academia Manga Box Set op te pakken. Box Set 1 bevat de eerste twintig volumes van de manga, wat neerkomt op meer dan 3800 pagina's. Er is ook een full-color, dubbelzijdige poster inbegrepen met nooit eerder vertoonde kunst van Horikoshi. Box Set 1 is nu beschikbaar, met een tweede box set waarschijnlijk volgend jaar na de release van de laatste volume in het Engels.

Wanneer komt seizoen 8 van My Hero Academia uit?n

Seizoen 8 van My Hero Academia zal naar verwachting ergens volgend jaar verschijnen, aangezien seizoen 7 momenteel aan het uitzenden is en er nog ongeveer 40 hoofdstukken te dekken zijn.

My Hero Academia, geschreven door Kohei Horikoshi, begon in 2014 en is sindsdien gegroeid tot een van de meest populaire manga-franchises wereldwijd. Het verhaal speelt zich af in een wereld waarin bijna iedereen superkrachten, of "Quirks", heeft en volgt Izuku Midoriya, een jonge jongen zonder Quirk die droomt om de grootste held te worden. Met de hulp van de legendarische held All Might, begint Midoriya zijn reis om de wereld te redden. De franchise omvat naast de manga en anime ook meerdere films, spin-offs en merchandise, waardoor het een van de meest herkenbare en geliefde series in de moderne popcultuur is geworden.