Het spel Martha is Dead krijgt een huiveringwekkende filmadaptatie

Jan 20, 2024 9:00 AM

De populaire horrorgame 'Martha is Dead', uitgebracht in 2022 voor pc en consoles, krijgt een filmadaptatie. De ontwikkeling van de film is reeds gestart en het ontwikkelingsteam van de game, LKA, is betrokken bij dit project. Het narratief en de visuele aspecten van Martha is Dead zijn volgens designer Luca Dalcò met grote precisie en zorg gecreëerd, waarbij al rekening gehouden werd met een potentiële filmische kwaliteit. Filmstudio Studios Extraordinaires heeft de productie in handen en André Hedetoft werkt aan het script. Het spel speelt zich af in Toscane tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarbij de speler de mysterieuze dood van Martha en de daaropvolgende tragische gebeurtenissen rondom haar tweelingzus ontdekt.

Wanneer komt de film van Martha is Dead uit?

Op dit moment zijn er nog geen specifieke details bekendgemaakt over de releasedatum van de film 'Martha is Dead'.

Martha is Dead is een psychologische horrorervaring die elementen van spanning, geschiedenis en het bovennatuurlijke combineert. Het spel heeft lof ontvangen voor zijn beklemmende sfeer en diepgaande verhaal. Als gamers zullen we nauwgezet in de gaten houden hoe de overgang van interactief naar filmmedium zal plaatsvinden en of de nuances van de spelpersonage's en de donkere sfeer behouden blijven in de filmversie.

Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-01-20 09:45:38
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-01-20 09:15:16