Capcom's aankomende titel Dragon's Dogma 2 zal een enorme spelwereld bevatten, vier keer groter dan die van het originele spel. De wereld van het spel is gecreëerd met veel aandacht voor detail en richt zich op het nooit vervelen van de speler. Series creator Hideaki Itsuno heeft nieuwe technieken en locatieverkenning gebruikt, zoals het beklimmen van bergen en het bezoeken van hoge gebouwen, om een realistisch gevoel van gevaar en omgeving te bieden. Spelers kunnen uitkijken naar meer keuzevrijheid en ontdekking wanneer ze door de verscheidene paden en routes in de spelwereld reizen. Dragon's Dogma 2 zal uitkomen voor PlayStation, Xbox en PC op 22 maart 2024.
Wat is er nieuw en verbeterd in Dragon's Dogma 2 ten opzichte van het origineel?Dragon's Dogma 2 zal een veel grotere en gedetailleerdere wereld hebben, waarbij spelers meer vrijheid zullen ervaren en een authentieker gevoel van avontuur en gevaar. Daarnaast is de kaart ontworpen met meer 'blinders', zodat niet elke bezienswaardigheid constant zichtbaar is. De ontwikkeling van het spel heeft nieuwe technologieën gebruikt om de wereld te vullen met activiteiten en interessante locaties, waardoor het spel vier keer groter is dan zijn voorganger.
Achtergrondinformatie over Dragon's Dogma: Het originele Dragon's Dogma is een open-world action RPG ontwikkeld door Capcom en voor het eerst uitgekomen in 2012. De game staat bekend om haar uitdagende gevechten, de innovatieve "pawn"-systeem, waarbij spelers metgezellen kunnen huren en uitwisselen met andere spelers, en de unieke benadering van zijn dag-en-nacht-cyclus, die de gameplay aanzienlijk beïnvloedt. Naar aanleiding van het succes van het eerste spel, is er grote anticipatie voor wat Dragon's Dogma 2 zal brengen, en hoe het zal bouwen op de fundamenten van zijn voorganger.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!