Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Hideo Kojima in contact met geesten tijdens de ontwikkeling van DS2 beweren spelers

Jun 26, 2025 4:29 PM

In Death Stranding 2 zijn de laadtijden bijna niet aanwezig, wat spelers blij verrast heeft. Dit zorgt ervoor dat het spel vrijwel direct verder speelt, wat leidt tot positieve reacties over de kwaliteit van de game. Hideo Kojima's nieuwste creatie wordt geprezen om zijn visuele pracht en het post-apocalyptische Australië wordt als "duister mooi" bestempeld. Social media staat vol met video's waar spelers laten zien hoe snel ze het spel kunnen laden, met beschrijvingen als "blijf niet knipperen" en "instant". De snelle laadtijden zijn vooral opmerkelijk in vergelijking met andere games op de PlayStation 5, die soms meerdere seconden tot minuten nodig hebben om te laden.

Hoe zijn de laadtijden in Death Stranding 2 zo snel?

De exacte techniek achter de razendsnelle laadtijden van Death Stranding 2 is nog niet bekendgemaakt door Kojima Productions, maar het lijkt erop dat ze innovatieve methoden gebruiken om deze ervaringen te bereiken.

Death Stranding 2 is een vervolg op de originele Death Stranding, die in 2019 werd gelanceerd en sindsdien een cultstatus heeft bereikt. Het spel draait om het verbinden van mensen in een post-apocalyptische wereld vol uitdagingen en geheimen. Fans zijn vooral geïnteresseerd in de diepgaande verhaalvertelling en de unieke gameplaymechanieken die kenmerkend zijn voor de stijl van Kojima. De game heeft hoge verwachtingen en de technologie erachter, met een focus op snelle laadtijden, kan de spelervaring aanzienlijk verbeteren en de betrokkenheid van spelers vergroten.



Alex Riverton avatar
Geschreven door:

Alex Riverton

Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.

Lees meer artikelen van: Alex Riverton

Volg ons

Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen