Hitman ontwikkelaar IO Interactive gaat samenwerken met ex-GTA producent

Oct 16, 2024 1:00 PM

IO Interactive werkt samen met Build a Rocket Boy, het studio opgericht door ex-GTA producer Leslie Benzies, om MindsEye uit te brengen. Dit AAA actie-avontuur spel is een bewijs van concept voor de Everywhere technologie. IO Interactive, bekend van de Hitman-serie en een aankomende James Bond-game, zal de distributie en marketing voor MindsEye verzorgen. Hakan Abrak van IO Interactive bevestigde dat de ontwikkeling van MindsEye al vergevorderd is, met plannen voor een toekomstige release. MindsEye is een verhaalgedreven thriller die zich afspeelt in een fictief near future Amerika, met spannende achtervolgingen en explosieve gevechten.

Wat is de releasedatum van MindsEye?

MindsEye heeft momenteel nog geen officiële releasedatum, maar IO Interactive zal binnenkort meer informatie delen over de voortgang.

MindsEye werd voor het eerst aangekondigd in februari 2023 als een proefproject voor Everywhere, een MMORPG ontwikkeld met Unreal Engine 5. Leslie Benzies heeft benadrukt dat Everywhere een game-creatie systeem is. In MindsEye speel je als Jacob Diaz, een voormalige soldaat met een mysterieuze neurale implantaat en geheugenverlies. De gameplay omvat hoogwaardige cinematics en dynamische gevechten, wat het een veelbelovende titel maakt voor zowel oude als nieuwe gamers.