No, I’m Not A Human biedt een unieke en ongebruikelijke kijk op horror, waarbij spelers de rol aannemen van een individu die in een angstaanjagende situatie verblijft. De game van ontwikkelaar Trioskaz combineert elementen van paranoia en strategische beslissing met een claustrofobische setting. Spelers ontdekken bizarre gasten voor hun deur in een wereld die wordt geteisterd door een fatale hittegolf en duistere bezoekers. De opbouw van spanning, de constante afwisseling tussen dag en nacht en de wrede keuzes zorgen voor een meeslepende ervaring vol emotionele diepgang.

Wat maakt No, I’m Not A Human uniek in het horrorgenre?

No, I’m Not A Human onderscheidt zich door zijn combinatie van strategische besluitvorming en psychologische horror. De speler moet gasten beoordelen en beslissen wie wel of niet binnen gelaten mag worden, wat angst en spanning verhoogt. De wereld binnen de game voelt tegelijkertijd als een claustrofobische gevangenis en een spiegel van de mensheid in crisis.

n

No, I’m Not A Human is een indie-horrorgame die is ontwikkeld door Trioskaz en werd uitgebracht op Steam. Het spel verkent thema's van sociale isolatie en de moraal van overleven in moeilijke tijden. Door de sfeer en narratieve elementen wordt de speler uitgedaagd om dieper na te denken over menselijke connecties in een wereld vol wanhoop.