Inside Out 2 Verplettert de Kassa, Disney+ Serie Komt in 2025

Jun 20, 2024 9:56 AM

Inside Out 2 heeft de box office stormenderhand veroverd en is precies wat Disney dit jaar nodig had. Met interessante franchise-uitbreidingen zoals een nieuwe Disney+ serie in 2025, lijkt Pixar de fans tevreden te willen houden. Peter Docter, Chief Creative Officer van Pixar, heeft onthuld dat de productie van de serie al is voltooid en dat deze volgend voorjaar zal verschijnen. De show zal zich verder verdiepen in de kracht van dromen en hoe deze ons in het dagelijks leven beïnvloeden, een verfrissende draai aan het thema uit de eerste film. Binnen iets meer dan een week heeft Inside Out 2 al $370 miljoen wereldwijd opgebracht, met een indrukwekkende opening die alleen wordt overtroffen door The Incredibles 2.

Wat kunnen we verwachten van de nieuwe Disney+ serie gebaseerd op Inside Out 2?n

De serie zal verder onderzoeken hoe dromen worden gemaakt, zoals geïntroduceerd in de eerste film, en de impact ervan op ons wakkere leven. Deze verkenning van de kracht van dromen biedt een nieuwe en interessante invalshoek voor fans van de Inside Out-franchise.

Inside Out, oorspronkelijk uitgebracht in 2015, volgt het verhaal van een jong meisje genaamd Riley en haar emoties - Joy, Sadness, Anger, Fear, en Disgust - die haar dagelijks leven beïnvloeden. De film werd geprezen om zijn innovatieve benadering van emotionele intelligentie en de complexe innerlijke wereld van een kind. Inside Out 2 lijkt dezelfde magie te herpakken en uit te breiden, wat nog meer diepgang en avonturen belooft.