Is er iets vreemd aan deze Among Us en Ace Attorney samenwerking

Sep 02, 2024 9:13 AM

De populaire game Among Us heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd, deze keer met de iconische Ace Attorney-personage Miles Edgeworth. Dit komt naar aanleiding van de recente release van de Ace Attorney Investigations Collection, die op 6 september verschijnt en volledig om Miles draait. Spelers kunnen op 9 september een gratis cosmetisch item van Miles in Among Us verkrijgen. Het is momenteel onduidelijk of dit aanbod tijdelijk is, wat gamers aanmoedigt om snel toe te slaan. De Ace Attorney-serie heeft hard gewerkt om meer titels toegankelijk te maken voor fans in het Westen, met deze nieuwste collectie die bijna elke game van de serie omvat.

Wat is de Ace Attorney Investigations Collection?

De Ace Attorney Investigations Collection bestaat uit titels die zich concentreren op Miles Edgeworth, een belangrijk personage in de Ace Attorney-reeks. Dit biedt fans de kans om zijn verhaal en vaardigheden als aanklager volledig te ervaren, met de toevoeging dat de tweede titel in de collectie, Prosecutor's Gambit, tot nu toe alleen in het Japans beschikbaar was. Deze collectie is een grote stap voor het toegankelijk maken van de volledige Ace Attorney-ervaring op grote schaal.

Ace Attorney is een populaire visuele roman en detectivespel-serie ontwikkeld door Capcom. De franchise draait om juridische gevechten en het oplossen van mysteries. De games zijn bekend om hun boeiende verhaallijnen, unieke personages en uitdagende rechtszaken. De samenwerking met Among Us voegt een frisse draai toe aan beide franchises en brengt een nieuw publiek naar de klassieke Ace Attorney-ervaring.