Japanse Exclusives Komen Naar de VS met Nieuwe Switch Online Releases

Apr 12, 2024 3:18 PM

Nintendo Switch Online brengt drie nieuwe Super Nintendo-games naar haar platform, waaronder twee die voorheen exclusief in Japan waren. Fans kunnen uitkijken naar Wrecking Crew '98, een puzzelspel waarin spelers als Mario en Luigi gekleurde panelen laten overeenkomen en afbreken, met een multiplayer versus-modus en de NES-klassieker inbegrepen. Super R-Type, een prachtige space-scrolling shooter, biedt zeven levels en een meeslepende soundtrack. En Amazing Hebereke, een party fighting game met schattige dieren in de hoofdrol, zal ook beschikbaar zijn voor Amerikaanse spelers. Deze toevoegingen zijn beschikbaar voor iedereen met een basis Nintendo Switch Online-abonnement, terwijl het Expansion Pack ook toegang biedt tot DLC van hoofdlijn Nintendo-spellen en Game Boy Advance, Nintendo 64 en Sega Genesis bibliotheken.

Wat houdt het Nintendo Switch Online Expansion Pack precies in?

Het Nintendo Switch Online Expansion Pack is een premium uitbreiding op het standaard Nintendo Switch Online-lidmaatschap. Het biedt niet alleen toegang tot klassieke NES- en SNES-games, maar ook tot een selectie speltitels van de Game Boy Advance, Nintendo 64 en Sega Genesis, naast DLC voor diverse Nintendo-titels.

De Nintendo Switch, uitgebracht in maart 2017, heeft zich snel gevestigd als een veelzijdige console die zowel thuis als onderweg gebruikt kan worden. Met Nintendo Switch Online heeft Nintendo een dienst opgezet die spelers toegang geeft tot online gaming, een bibliotheek van klassieke games en andere voordelen. Vooral de continue uitbreiding van de bibliotheek met klassieke titels, zoals nu met Wrecking Crew '98, Super R-Type, en Amazing Hebereke, houdt de dienst aantrekkelijk voor zowel nieuwe als bestaande leden.