John Cena hint op WWE-pensioen voor zijn 50e

Jan 24, 2024 3:30 PM

John Cena, een icoon van de WWE, heeft aangekondigd dat hij van plan is met pensioen te gaan voordat hij 50 wordt. Cena, die op zijn 47e verjaardag in april staat, geeft aan dat het fysiek steeds zwaarder voor hem wordt om in de ring te staan. Hij wil zijn belofte aan de fans nakomen door niet alleen deel te nemen voor de vorm, maar met dezelfde passie als het publiek. Naast zijn worstelcarrière heeft Cena successen geboekt in Hollywood en speelt hij rollen in films zoals 'The Suicide Squad' en series zoals 'Peacemaker'. Gezien zijn toekomstplannen kan een aankondiging van zijn pensionering uit de WWE verwacht worden in de komende drie jaar.

Wanneer gaat John Cena met pensioen uit de WWE?

John Cena heeft aangegeven dat hij van plan is om met pensioen te gaan uit de WWE voor zijn 50e verjaardag, wat suggereert dat dit plaats zal vinden binnen de volgende drie jaar.

Extra achtergrondinformatie: Cena heeft een indrukwekkende carrière opgebouwd binnen de WWE en is bekend om zijn catchphrases zoals "You Can't See Me" en het vijfvoudig winnen van de United States Championship. Naast zijn worstelcarrière heeft hij ook in verschillende films en televisieseries geacteerd, wat bijdraagt aan zijn roem buiten de ring. Zijn besluit om met pensioen te gaan zal ongetwijfeld invloed hebben op de worstelgemeenschap en zijn fans over de hele wereld.