John Wick tv-serie: nieuwe personages en oude favorieten keren terug

Aug 05, 2024 6:09 PM

Er is een nieuwe John Wick TV-serie in ontwikkeling, genaamd "John Wick: Under the High Table", die direct aansluit op de gebeurtenissen van John Wick: Chapter 4. Lionsgate Television is actief op zoek naar een streamingdienst voor de serie. De show zal de overgang van John Wick uit de wereld van de High Table verkennen en nieuwe personages introduceren, terwijl bekende personages blijven vasthouden aan de oude wereldorde. Keanu Reeves zal als uitvoerend producent betrokken zijn, samen met Chad Stahelski en scenarioschrijver Robert Levine. Daarnaast zijn er meer spin-off projecten in de maak, waaronder films over Donnie Yen's Caine en een wraakfilm met Ana de Armas, evenals The Continental prequel serie.

Wat kunnen we verwachten van de nieuwe John Wick TV-serie?

De nieuwe serie "John Wick: Under the High Table" zal een combinatie bevatten van nieuwe en vertrouwde personages, die zowel de oude als de nieuwe machtsstructuren binnen de wereld van John Wick zullen verkennen. Dit biedt ruimte voor spannende verhaallijnen en verdere verdieping van het John Wick-universum.

De John Wick-franchise begon in 2014 met Keanu Reeves in de hoofdrol als de gelijknamige huurmoordenaar die wraak zoekt na de moord op zijn hond. De serie werd snel bekend om zijn indrukwekkende actiechoreografie en wereldopbouw. Met elk deel werd de mythologie van John Wick uitgebreider, culminerend in de grootschalige actiescènes en wereldwijde reikwijdte van Chapter 4. De nieuwe serie en aankomende spin-offs lijken deze erfenis voort te zetten, wat fans van de franchise veel om naar uit te kijken geeft.