Komt TimeSplitters binnenkort naar PS5 en PS4?

Jun 19, 2024 12:02 PM

De klassieke shooter TimeSplitters, oorspronkelijk uitgebracht in 2000 voor de PlayStation 2, komt mogelijk naar de PlayStation Plus Classics Catalog voor PS5 en PS4. Deze titel, gecreëerd door voormalige medewerkers van Rare die werkten aan GoldenEye en Perfect Dark, neemt spelers mee door verschillende tijdsperioden. Na jaren van onzekerheid zijn de rechten uiteindelijk bij Embracer terechtgekomen, en hoewel de nieuwste iteratie van het spel werd geannuleerd, is de oorspronkelijke game nu gespot in de Taiwanese PS5 en PS4 ratinglijsten. Met iconische gameplay-elementen en een loyal fanbase is deze release een opwindende toevoeging aan de Classics Catalog.

Wat maakt TimeSplitters zo geliefd bij gamers?n

TimeSplitters is geliefd vanwege zijn unieke mix van snelle gameplay, tijdreis-elementen, en de diverse cast van speelbare personages. De game biedt een uitstekende multiplayer-ervaring en nostalgische waarde voor degenen die de originele release op de PlayStation 2 hebben gespeeld.

TimeSplitters heeft een grote invloed gehad op latere shooters dankzij zijn innovatieve tijdreis-mechanieken en creatieve spelmodi. De serie bestaat uit drie hoofdtitels: TimeSplitters, TimeSplitters 2, en TimeSplitters: Future Perfect, elk met zijn eigen unieke bijdragen aan het genre. Fans van de serie hebben jarenlang gewacht op een nieuwe release of re-release van deze klassieke games, waardoor dit nieuws extra speciaal is.