KONG SURVIVOR INSTINCT KOMT NAAR PC PS5 EN XBOX SERIES XS

Aug 19, 2024 4:00 PM

Kong: Survivor Instinct is een nieuw narratief gedreven 2.5D actie-avontuur spel dat zich richt op een vader die wanhopig zoekt naar zijn vermiste dochter. Ontwikkeld door 7Levels in samenwerking met Legendary Entertainment voor PC, PS5, en Xbox Series X|S, gaat de game deze herfst uitkomen. Tijdens het avontuur stuit je op iconic monsters zoals Kong en Abaddon, evenals de vijandige huurlingen groep, de Hyena's. Het spel biedt een unieke kijk op het Monsterverse en voegt een emotionele diepgang toe aan de gameplay, waarbij spelers de wereld door de ogen van een gewone burger ervaren, los van hulpagentschappen.

Wat zijn de spelelementen van Kong: Survivor Instinct?

De gameplay zal bestaan uit platforming en gevechten, met een verhaal dat zich afspeelt kort na de gebeurtenissen van de film Godzilla vs. Kong uit 2021. Titans spelen een constante rol in de gameplay, wat de impact van de omgeving benadrukt.

Kong: Survivor Instinct is een spannend avontuur dat zich afspeelt in dezelfde wereld als de populaire Monsterverse-films. Deze franchise omvat onder andere titels zoals Godzilla, King Kong en de cross-over Godzilla vs. Kong. Deze films hebben een grote aanhang door spectaculaire CGI en een mix van actie en drama, wat nu ook wordt doorgetrokken naar de game. Het biedt fans de kans om een diepere narratieve ervaring te ervaren terwijl zij iconische monsters tegenkomen in hun zoektocht.