Krijg F-ZERO: MAX VELOCITY deze week op Nintendo Switch Online

Mar 27, 2024 11:20 AM

Liefhebbers van razendsnelle racegames opgelet: F-Zero Maximum Velocity komt naar de Nintendo Switch! Vanaf 29 maart kan je deze klassieker uit 2001, oorspronkelijk uitgebracht voor de Game Boy Advance, spelen op de Nintendo Switch via het Nintendo Switch Online-abonnement. Bereid je voor op twintig spannende circuits en verschillende moeilijkheidsgraden om jezelf te bewijzen als de ultieme F-Zero-kampioen. De toevoeging van F-Zero Maximum Velocity vergroot de Game Boy Advance-selectie op Nintendo Switch Online naar vijftien titels, waaronder bekende namen als Fire Emblem en Golden Sun.

Welke games zijn nog meer beschikbaar op Nintendo Switch Online?
nOp Nintendo Switch Online vind je een uitgebreide bibliotheek aan games, zoals de gehele Super Mario Advance-reeks, de eerste twee Golden Sun-games, en verschillende Fire Emblem-titels, met regelmatige toevoegingen van nieuwe games.

F-Zero is een serie van futuristische racing games ontwikkeld door Nintendo, met als eerste release F-Zero in 1990 voor de Super Nintendo Entertainment System (SNES). De serie staat bekend om haar snelle gameplay, uitdagende circuits, en de anti-gravity racevoertuigen. Met de herintroductie van F-Zero Maximum Velocity op de Nintendo Switch Online dienst, krijgen nieuwe generaties spelers de kans om deze klassieke race-ervaring opnieuw te beleven of voor het eerst te ontdekken.