Laatste update van Last Epoch voegt ontwijking en uitdagingen toe voor verslagen krijgers
Jun 26, 2024 10:10 AMDe nieuwste update van Last Epoch, genaamd Harbingers of Ruin, brengt enkele belangrijke wijzigingen en toevoegingen met zich mee. De meest opvallende nieuwe functie is Evade, een vorm van ontwijken die beschikbaar is voor alle klassen. Evade biedt spelers een snelle korte-afstandsontwijking zonder onkwetsbaarheidsframes. Hierdoor kunnen ontwikkelaars uitdagender content creëren, wetende dat alle spelers deze beweging tot hun beschikking hebben. Daarnaast introduceert de Harbingers of Ruin update ook het Nemesis-systeem, waarmee je gevallen krijgers kunt uitdagen voor verbeterde loot.
Wat is het nieuwe Evade-mechanisme in Last Epoch en hoe verschilt het van bestaande ontwijkingsmechanieken?Evade is een nieuwe dodging-mechaniek die beschikbaar is voor alle klassen in Last Epoch. Het biedt een snelle, korte-afstandsontwijking zonder onkwetsbaarheidsframes, wat het anders maakt dan de roll in Soulslike games. Dit betekent dat Evade alleen helpt bij het herpositioneren en het vermijden van aanvallen, maar niet bij het negeren van schade. Het verschilt ook van de bestaande Dodge-beweging omdat het basis mobiliteit biedt zonder een slot op de skill bar in te nemen.
Last Epoch is een action-RPG ontwikkeld door Eleventh Hour Games. Het spel werd eerder gelanceerd via Steam Early Access en heeft sindsdien een steeds grotere spelersbasis opgebouwd. Met de Harbingers of Ruin update streven de ontwikkelaars ernaar om zowel de eindspelervaring te verbeteren als nieuwe en opwindende mechanieken te introduceren die de gameplay verder verrijken.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
The Evade mechanic should really shake things up, making combat more dynamic while the Nemesis system sounds like an awesome way to keep the endgame fresh and challenging. Last Epoch just keeps getting better with these thoughtful updates
The Harbingers of Ruin update sounds like a game-changer for Last Epoch, with the Evade mechanic adding more mobility and the Nemesis system pushing the endgame challenge up a notch. Can't wait to see how these new features enhance the already deep gameplay experience
I'm really excited about the Last Epoch's Harbingers of Ruin update; the Evade mechanic and Nemesis system seem like they'll add some great tactical depth and replayability. This should make the endgame even more engaging and challenging for us ARPG fans