Lanceringstrailer van Tekken 8 verschijnt met episch duel

Jan 20, 2024 9:40 AM

Met de release van Tekken 8 om de hoek, heeft Bandai Namco de launchtrailer van deze langverwachte fighter gelanceerd. Fans van de serie kunnen uitkijken naar 32 verschillende personages, met de belofte dat er nog meer komen via DLC. De game introduceert een nieuw gevechtssysteem genaamd Heat, inclusief vernieuwde Rage Arts, ultieme aanvallen die voor een indrukwekkende visuele ervaring zorgen. Tekken 8 biedt ook een boeiende singleplayercampagne, Arcade Quest, waarbij spelers het met hun eigen avatar opnemen tegen verschillende tegenstanders.

De arena's in het spel zijn vernietigbaar, wat zorgt voor een intensere ervaring. Speelbaar op de PlayStation 5, Xbox Series X en S en via Steam, ligt Tekken 8 vanaf aanstaande vrijdag in de winkels, maar liefhebbers kunnen nu al een demo uitproberen. Als je geïnteresseerd bent in wat de game nog meer te bieden heeft en hoe je de ten volle van de actie kunt genieten, is het zeker aan te raden om de demo te downloaden en zelf de warmte van het gevecht te ervaren.

Wanneer komt Tekken 8 exact uit en op welke platforms?

Tekken 8 komt uit op 26 januari en zal beschikbaar zijn op PlayStation 5, Xbox Series X en S en op PC via Steam.

Tekken is een gevestigde naam in de wereld van vechtspellen, bekend om zijn diepgaande gevechtsmechanismen en grote selectie personages, elk met een eigen achtergrondverhaal. Sinds de eerste release in 1994, heeft Tekken zich ontwikkeld tot een prominente serie met een trouwe fanbasis en innovaties die de serie fris en relevant houden. Fulminante combo's, cinematic story modes en gastpersonages uit andere media zijn enkele van de aspecten die Tekken door de jaren heen populair hebben gemaakt.

N3rdo N3rdo commented on: 2024-01-20 10:30:09
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-01-20 10:15:27
Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-01-20 10:00:28