LEGO Horizon Adventures Kan Worden Gebouwd met Echte LEGO Sets

Jun 12, 2024 6:51 PM

LEGO Horizon Adventures is een unieke samenwerking tussen Guerrilla Games en LEGO, waarbij de wereld van Horizon: Zero Dawn wordt omgezet in een volledig speelbare LEGO-omgeving. Elke LEGO-steen binnen het spel kan fysiek worden nagebouwd, wat de game een authentiek LEGO-gevoel geeft. Ontwikkeld door Studio Gobo en Guerrilla Games, biedt de game een co-op modus en richt het zich op een breder publiek, inclusief kinderen van de ontwikkelaars die aan Zero Dawn werkten. Het verhaal duurt ongeveer zeven tot acht uur en er zijn elementen na het hoofdverhaal die opnieuw gespeeld kunnen worden voor meer aanpassingsmogelijkheden. De game heeft een speelse, stop-motion animatiestijl die doet denken aan het spelen met echte LEGO-figuren, inclusief grappige details zoals het plompen van figuren bij een val.

Gaan er meer LEGO Horizon sets komen na deze game?

Hoewel de mogelijkheid bestaat, kon Windeler hierop geen commentaar geven, dus het blijft onduidelijk of er meer sets in de toekomst komen.

Horizon: Zero Dawn, oorspronkelijk uitgebracht in 2017, speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waar robotdieren de aarde bewonen. De hoofdpersoon, Aloy, is een jonge jager die de mysteries van deze wereld probeert te ontrafelen. Zero Dawn werd geprezen om zijn verhaal, indrukwekkende graphics en innovatief gebruik van robotachtige wezens. LEGO Horizon Adventures borduurt voort op deze wereld, maar maakt het toegankelijker en speelser voor een bredere doelgroep.