Levensweg Door Jouw Vroege Toegang Uitgesteld Opnieuw

Feb 05, 2024 9:59 AM

De Early Access-release van de nieuwe levenssimulatiegame 'Life By You', die veel overeenkomsten vertoont met De Sims, is opnieuw uitgesteld naar 4 juni. Aanvankelijk zou de game op 5 maart beschikbaar komen, maar de ontwikkelaars van Paradox Tectonic hebben meer tijd nodig om gameplay en graphics te verbeteren en bugs te verhelpen. Deze game, die voor het eerst werd aangekondigd in het begin van 2023, wordt geleid door Rod Humble, die eerder aan De Sims-franchise werkte en CEO was van Second Life-studio Linden Labs. De Early Access-versie van Life By You zal beschikbaar zijn op Epic Games Store en Steam voor €39,99.

Wat kost de Early Access-versie van Life By You en waar kan ik deze kopen?

De Early Access-versie van Life By You kost €39,99 en is vanaf 4 juni te koop via Epic Games Store en Steam.

'Life By You' is een spannende nieuwe toevoeging aan het genre van levenssimulatiespellen en belooft een diepgaande en uitgebreide ervaring te bieden. Het feit dat Rod Humble, een veteraan in de simulatiewereld, leiding geeft aan het project verhoogt de verwachtingen. Fans van De Sims-serie zullen mogelijk geïnteresseerd zijn in de manier waarop 'Life By You' het concept van levenssimulatie zal vernieuwen en aanpassen. Met een beloofde focus op verbeterde gameplay en graphics, samen met het bouwen van huizen en het volgen van digitale levens, heeft 'Life By You' het potentieel om een hit te worden zodra het beschikbaar komt voor het grote publiek.