Little Nightmares ontwikkelaar onthult griezelige Reanimal trailer op Gamescom

Aug 20, 2024 7:00 PM

Tarsier Studios, de ontwikkelaar van Little Nightmares, heeft zijn nieuwe horror-avonturenspel Reanimal onthuld. In Reanimal ervaren spelers een intensere en angstaanjagendere reis dan ooit tevoren. Het verhaal volgt een broer en zus die door een hel gaan om hun vermiste vrienden te redden en te ontsnappen van het eiland dat ze ooit thuis noemden. Dit coöperatieve horroravontuur draait om het gebruik van sluwheid en samenwerking om te overleven en de donkere geheimen van het eiland te ontrafelen.

Wat zijn de belangrijkste elementen van Reanimal?

Reanimal biedt een mix van spanning en atmosfeer, waarbij de zoektocht van de orfanten naar hoop en redding centraal staat. Spelers verkennen een duistere en vervormde wereld vol mysterieuze locaties, elk met hun eigen verhaal. Het spel kan zowel alleen als in lokale en online co-op worden gespeeld, met een gedeelde en gerichte camera om een claustrofobische sfeer te creëren.

Reanimal is de nieuwste titel van Tarsier Studios, dat eerder bekendheid verwierf met de Little Nightmares-serie. Deze reeks staat bekend om zijn unieke visuele stijl en de combinatie van angst en kinderlijke onschuld. Met Reanimal lijken ze deze formule naar een nieuw, angstaanjagender niveau te tillen, met nieuwe monsters en complexe kindfiguren die voortkomen uit de fragmenten van een problematische kindertijd.