Mahershala Ali en Scarlett Johansson doen mee aan nieuwe Jurassic World

May 30, 2024 6:59 PM

Mahershala Ali is in gesprek om een rol te spelen naast Scarlett Johansson in een nieuwe Jurassic World film. Gareth Edwards zal deze nieuwe film regisseren, terwijl David Koepp, bekend van Jurassic Park, het script zal schrijven. De plotdetails blijven geheim, maar als alles rondkomt, zullen ook Manuel Garcia-Rulfo, Jonathan Bailey, en Rupert Friend deel uitmaken van de cast. Dit nieuwe project is bedoeld om een nieuw tijdperk voor de franchise te beginnen, na het succes van de Jurassic World trilogie die van 2015 tot 2022 liep. Hoewel de trilogie een financiële hit was met meer dan $1 miljard wereldwijd aan inkomsten per film, werden de recensies minder positief na verloop van tijd. Onze recensie van de meest recente film, Jurassic World Dominion, vermeldde dat hoewel het enkele indrukwekkende nieuwe elementen introduceerde, het onsamenhangende delen had die de ervaring minder maakten.

Wat kunnen we verwachten van de nieuwe Jurassic World film?n

De nieuwe Jurassic World film belooft een nieuw tijdperk in te luiden voor de geliefde franchise, met nieuwe personages en waarschijnlijk nog meer spectaculaire dinosaurussen. Met toppers als Mahershala Ali en Scarlett Johansson in de cast, onder de regie van Gareth Edwards, kunnen we een spannende en visueel indrukwekkende film verwachten.

Jurassic World begon in 2015 als een vervolg op de iconische Jurassic Park-franchise. De trilogie, bestaande uit Jurassic World, Jurassic World: Fallen Kingdom, en Jurassic World Dominion, herintroduceerde de dinosaurus-fascinatie bij een nieuw publiek. Ondanks gemengde recensies, zijn de films geliefd gebleven dankzij hun spectaculaire visuele effecten en nostalgische elementen die teruggrijpen naar de originele Jurassic Park-films van Steven Spielberg.