Maker van Chainsaw Man brengt epische terugblik-trailer uit - Een Game Changer

Apr 17, 2024 10:11 AM

nEindelijk is de eerste trailer van Look Back uitgebracht, een animefilm gebaseerd op een eenmalige uitgave van Chainsaw Man maker Tatsuki Fujimoto. Look Back, die wordt gezien als een van Fujimoto's beste en meest ontroerende werken, krijgt de grote scherm behandeling. Het verhaal volgt twee meisjes uit een klein stadje met een passie voor manga tekenen: de zelfverzekerde Fujino en de teruggetrokken Kyomoto. De film, met de regie van Kiyotaka Oshiyama die ervaring heeft met titels als Chainsaw Man en Devilman Crybaby, is geproduceerd door Studio Duran. Yumi Kawai en Mizuki Yoshida verzorgen de stemmen van de hoofdpersonages. Look Back staat gepland om op 28 juni in Japan uit te komen, met nog geen datum voor een internationale release.n

Wie regisseert de animefilm Look Back gebaseerd op Tatsuki Fujimoto's werk?

nKiyotaka Oshiyama is de regisseur van de animefilm Look Back.n

nLook Back is niet de eerste keer dat het werk van Fujimoto, vooral bekend van Chainsaw Man, wordt omgezet in een andere vorm van media. Chainsaw Man, de manga die hem bekend maakte, staat ook op de planning om als film uitgebracht te worden. Deze manga heeft wereldwijde bekendheid gekregen en is geprezen om zijn unieke verhaal en tekenstijl, waardoor de verwachtingen voor Look Back hoog liggen. Fans kunnen een diepgaand en visueel verbluffend verhaal verwachten dat draait om passie voor kunst en de band tussen de twee meisjes die centraal staan.n